torstai 22. marraskuuta 2012

Sukkanauha saapui!

Elikkäs viime viikolla Ninka arpoi extrapalkintona sukkanauhan ja arpa suosi kerrankin minua. ;> Lupasinkin sitten julkaista kuvaa siitä kunhan se saapuu. Elikkäs:

Tadaa!!! :) Mun täytyy kyllä silti nyt myöntää (toivottavasti sulho ei käy tätä lukemassa, koska hän ei halunnut nähdä sukkanauhaa, jonka itse tilasin), että aijemmin tilasinkin jo itselleni tämän saman ko sukkanauhan. :DD Eli siis minulla on nyt näitä kaksi. :D Meilläpäin kun olen usein tavannut että morsiammen "jotain sinistä" löytyy sukkanauhasta, joten samalla kun syksyllä innostuin tilaamaan kenkätarrat tilasin tämän Ninkasta. ;DD Mutta tämä asia ei haittaa mitään, sillä sulho tuossa haaveili pari viikkoa sitten että täytyisi olla kaksi sukkanauhaa. Kuulemma olisi kiva että itsellekin jäisi yksi. ;D

Mutta sitten netistä lainattua:








Näihin pompom ideoihin olen jo jonkun teidän ihanaisen blogissa tavannutkin. Mutta nyt vasta oikein kunnolla lämpenin näihin. ;D Olen pohtinut mitä alan itse väkertämään pöydille koriteiksi ja tässä olisi yksi kiva vaihtoehto. Minähän aijemmin pohdin myöskin niitä paperinarupalloja, mutta minulla hieman mietityttää, kun niissä oli hieman enempi hommaa kuin aluksi ajattelin. Ja vielä kun mietin että kuinka paljon niitä sitten pitäisi olla. Tai ehkä nuissa paperinarupallojen tekemisessä askarruttaa eniten että kun se on niin kovin sotkevaa puuhaa, ainakin kun minä sen teen. ;> Ja kun asumme kaksiossa niin lempi askartelu paikkani on olohuoneen lattialla. ;D
Pitäisi nämä pompomit kokeilla että vaatiiko niiiiiiin kauheasti vaivaa tehdä näitä massatuotanton. :> Tässäpä taas yksi kiva vaihtoehto pohdittavaksi. ;>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on kullan arvoinen! :)