maanantai 26. marraskuuta 2012

Väsymystä ilmassa

Nyt voi olla etten saa aikaiseksi kirjoitella tännepäin about viikon aikana. Olen nimittäin tämän viikon arkipäivät mahdollisuuksien mukaan talkoo hommissa. Tänäänkin aloittelin "oikeat" työt klo 7:00 ja välissä vaihdoin vain paikkaa talkoo hommiin ja tulin kotiin noin 22:20, eli pitkä päivä takana. :) Talkoilu on mukavaa hommaa, mutta tietenkin hieman raskasta töiden ohella. Huomenna menen aamusta jatkamaan talkoiluja ja huomenna aloitan yövuorot. Viikonloppuna meillä on J:n pikkujoulut, joten voi tosiaan olla että teen seuraavan postauksen tänne vasta ensi viikon puolella. Pahoittelut jo näin etukäteen. :/

Mutta täytyy nyt kyllä jo hieman päivittää tänne häiden suunnitelmaa. Menu alkaa pikkuhiljaa muotoutumaan. Sitä ei vielä ole loppuun asti suunniteltu että kuka mitäkin tekee, mutta alustavasti olen jo jakanut muille tehtäviä sen mukaan minkä tiedän heidän "spesiaalikseen". :) Olen jo aijemmin maininnutkin että joudumme itse hankkimaan kylmätilaa juhlapaikkaamme ja että teemme itse kaiken mahdollisen juhlaa varten. Ja tietenkin olen päässäni kovasti pohdiskellut ja pyöritellyt ajatusta siitä miten saamme hääkakun järjestettyä vaivattomimmin. Pohjanhan pystyy tekemään etukäteen ja täyttämisen edellisenä päivänä, mutta koristelua ei voi tehdä etukäteen. Alunperin ajattelin että henkilökunta jonka palkkaamme laittamaan ruoat esille, voisi pursottaa kakun. Olen toisakseen taas miettinyt että heillä on jo muutoinkin hommaa siinä että lämmittävät keiton ja laittavat kaiken esille. Eli siis tämän johdattelun jälkeen paljastan meidän tulleen siihen tulokseen: meille ei tule kermakakkua. :) Toisaalta olen perinteinen morsian ja täytekakku tulisi, jos saisimme ne jostain helpolla. Mutta nykyäänhän rikotaan rajoja rajumminkin. Ja olen kyllä niiiiin helpottunut tästä päätöksestä. :) Olen pohtinut tätä ideaa jo pitkään mielessäni, mutta en ole viittinyt sanoa sitä ääneen. Onneksi anoppi sitten kysyi että onko se ihan mahditon ajatus ettei täytekakkua tule. :)

Alkuperäinen kuva täältä
Mutta nyt täytyy kyllä sanoa, että pakko päästä nukkumaan. Meinaa mennä silmät ihan väkisin kiinni. :) Hyvää yötä!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on kullan arvoinen! :)