lauantai 20. lokakuuta 2012

Karkkibuffa

Jonkun näköistä stressin poikasta yrittää pukata ilmeisesti. Olen nähnyt painajaisia, siis en usein mutta muutaman kerran. Ensimmäisellä kerralla vietimme häitämme ja seuraavana päivänä minulla ei ollut minkäänlaista muistikuvaa koko päivästä, olin juonut niin paljon!!! Tämän unen jälkeen eihän sitä uskalla edes alkumaljaa ottaa!!! :S Viimeisimmässä painajaisessani, olimme unohtaneet hankkia kaiken tarvittavan esimerkiksi minun sormukseni puuttui. Ja päivän aikana tupsahteli jatkuvasti jotain eteen mikä on jäänyt hakkimatta. :D Minkähänlaisia unet ovat puolen vuoden päästä, kun nyt jo on painajaisia! :S Mutta näiden sanojen saattamana hieman keveämpään aiheeseen: KARKKIBUFFET!!! Nam nam nam. Ja jälleen kuvat kertovat enemmän:






Tällainen laatikkokin olisi kiva, tämä ihana idea löytyy BLACK.bling.WHITE -blogista


Tulee ihan paineita näitä kuvia katsellessa! ;) Ovat niiiin kauniita. :) Mutta nytpä täytyy kiirehtiä töihin. :)

4 kommenttia:

  1. Jos tuo laatikko on mieleisesi niin voit tilata sen so!ei verkkokaupasta.

    http://www.solei.fi/product/79/lokerikko-patinoituneesta-puusta--24-kpl-lokeroita

    VastaaPoista
  2. Heipparallaa :) Kiitos muuten Taisteluarvet-viestin jakamisesta. Tuo toiseksi alimmainen kuva on minun ottama :) Saat sen pitää tuossa, no hätä, mutta voitko vaikka linkittää sen blogiini? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, tuo laatikko idea on aivan ihana idea! :)

      Poista

Kommenttisi on kullan arvoinen! :)