lauantai 23. helmikuuta 2013

Hius pohdintaa edelleen

Tapasinpas tänään kampaajani hiusten värjäyksen ja leikkauksen merkeissä. :) Samalla pohdimme yhdessä hieman sitä että miltä tuleva hääkampaukseni tulee näyttämään. Hieman lämmittelimme ajatusta nutturalle, mutta sovimme että minulla on vielä hyvin aikaa pohtia ja tehdä päätöksiä moneen eri suuntaan. ;D 

Tässä on kyllä asia miksi kaasot ovat minulle tärkeitä ja ainakin tähän mennessä onnistuneet hommattaan!!! Eli kun minä jatkuvasti teen päätöksiä johonkin suuntaan ja samalla jostain toisesta sanonen "ei ikinä", mutta hetken päästä olenkin alkuperäisen "ei ikinä" kannalla. Jatkuvasti muutan mieltä asioista ja silloin kun teen päätöksen jostain asiasta puntaroin ihan viimeiseen asti mikä on hyvä ja kun päätös on tehty niin vielä epäröin. :S Noh onneksi kaasoni ovat hyvin ymmärtäväisiä, he kuuntelevat, antavat minun muuttaa mieltäni ja tukevat päätöstäni heti kun huomaavat minun tarvitsevan tukea ja kannustusta. Välillä huomaan miettiväni "mitä muut ajattelevat", mutta kaasoni sanovat että "ei vaan mitä te haluatte, muille on ihan sama". Ja kaiken kukkuraksi minä vielä luotan kaasojeni arviointi kykyyn niin suuresti, että jos he sanovat jonkun asian olevan hyvä, niin silloin se ei ainakaan voi olla huono (eivät todellakaan ala mielistelemään). Siitä siis iso kiitos heille!!! :)



Kuva

Olen nyt parin päivän aikana askarrellut hieman eteenpäin hääkoristeita (paikkalappuja, tienviittoihin liittyviä juttuja ym.), mutta esittelen niitä vasta kun saan ne vielä valmiimmaksi. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on kullan arvoinen! :)