lauantai 14. heinäkuuta 2012

Hieman vielä taustatietoa...

Mitähän minun pitäisi kirjoittaa ja mitä kertoa? Tai mistä aloittaisin? Hämmentävää. :)
Olen tosiaan pian 23 vuotias vielä neiti ihminen. Häitä suunnittelen Heinäkuulle 2013. Olemme tulevan mieheni kanssa seurustellut nyt 6,5 vuotta ja kihloihin menimme 2008. Aloimme siis seurustelemaan jo nuorena. Lapsena ajattelin että 23 vuotias on jo vanha ja minulla on siinä vaiheessa ihana mies ja kaksi lasta. Mutta nyt minusta ei enää yhtään tunnu että olisin vanha ja aikataulu on hieman hitaampi kuin mitä silloin ajattelin. ;D Avopuolisoni on saman ikäinen ja yhteisen katon alle muutimme täytettyämme 18vuotta, nyt meillä on yhteinen auto ja asuntolaina. :) Ei vielä kuitenkaan lapsia, mutta sisarusten lapsia on tullut senkin edestä luultavasti hoidettu. Nimimerkillä onnellinen 6 lapsen täti. :)
Se kuitenkin pitää paikkaansa että minulla on ihana mies! Alku aikoina hän todella harvakseltaan yllätti minut lahjalla tai muulla vastaavalla, jossain vaiheessa ne yllätykset jäivät kokonaan, mutta nykyisin (ainakin viimeisten kahden vuoden aikana) hän yllättää minut tuomalla silloin tällöin kukkia ja/tai suklaata. <3 Virallisen "kosinta polvistukseni" sain vasta kun olimme yhteis tuumin jo saunassa sopineet että mennään vuoden päästä kesällä naimisiin. Tämä tapahtui 30.6.2012. Eli olen nyt parin viikon aikana ehtinyt sopia, suunnitella ja katsella vaikka mitä. Asun ONNEKSI pienessä kaupungissa pohjoissuomessa joten täällä ei hääpukuliikkeitä ja muita ole. Muuten olisin varmasti jo ravannut niissä katselemassa vaihtoehtoja, myyjän tympääntymiseen asti.
Tätä tekstiähän alkoi ihan pursuta kun alkuun pääsi. Minäpä nyt lopetan tältä erää että jää juttua vielä myöhemmäksikin. Ai ja hääpäivämääräksi olen sopinut 6.7.2013. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on kullan arvoinen! :)