tiistai 18. kesäkuuta 2013

Kotona jälleen

Vaikka reissaaminen onkin mukavaa, niin kyllä se on ihana palata myöskin takaisin kotiin. :>

Tapasimme siis eilen lopultakin meidän HääDJ:n. HääDJ on siis Oululaisesta firmasta Team SimiSami:


Ja ainakin tähän mennessä olen ollut erittäin tyytyväinen heidän toimintaansa! Kun olen laittanut sähköpostilla kysymyksiä (välillä niitä erittäin hölmöjäkin), olen saanut AINA vastauksen ja erittäin nopealla aikataululla. Muutoinkin yhteyden pito on ollu helppoa ja enkä ole tuntenut missään vaiheessa että minua/meitä väheksyttäisiin. Asiakaspalvelu on siis kohdillaan!!! :) Tapaaminen DJ:n kanssa sujui loistavasti! Kävimme hieman läpi päivän aikataulua. Ja hän lupasi tulla juhlapaikalle 13:00 paikkeilla 6.7 (vihkiminen on 14:00). Sovimme häävalssista. Lisäksi J:n yli 90vuotiaalta mummilta tuli toive että hän haluaisi kuulla Markku Aro - Anna kaikkien kukkien kukkia


tämähän on vain kunnia soittaa kyseinen kappale. :) Soitettavasta musiikista sovimme vain että 90 -lukua ja tämän hetken hitit. Muutoin annoimmekin DJ:lle vapaat kädet, mitä hän oikeastaan halusikin.

Minulle tuli DJ:stä erittäin ammattitaitoinen kuva. Hän ei ole pelkkä DJ vaan tunnelman luoja. :) Jäi siis sellainen tunne että tulen saamaan rahoilleni vastinetta. :)

Lisäksi myöskin kuulimme J:n kanssa että meidän hääpäivämme on sama kuin J:n isovanhemmilla 53 vuotta sitten. :) VAUTSI, mikä sattuma!

Kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on kullan arvoinen! :)