maanantai 10. syyskuuta 2012

Voi eiii!!

Minä oon kyllä just tälläinen joka ei meinaa osaa tehdä päätöksiä!!! Meillä onkin sitten uusi juhlapaikka hakusessa!!! Ja syy miksi ei pidetäkkään aijemmin suunnittelmissa olevassa ladossa:
1. Se itseasiassa tulee aika hintavaksi, maksetaan vuokra, vuokrataan Bajamajat (mahdunko niihin edes itse?), täytyy hommata kertakäyttöiset astiat, kylmätilaa ruoille, lämpöjutut (mitenhän riittää sähköpistokkeet), vuokrata joku lämmitysjärjestelmä (kaasu?) ym. ym. :S

2. Sitten tosiaan kun nuita kaikkia juttuja pitäisi sinne hommata niin kova homma järjestää. STRESSIÄ STRESSIÄ!

3. Hieman minulla mietityttään, kun setäni on sitä kunnostanut poikansa häitä varten, jotka peruuntuivat. Jotenkin on sitten tunne että olisin heille velkaa ja vaivaksi. :/
Että semmosta. Jonkun mielestä voin kuullostaa kiittämättömältä ja joku taas kokee ettei siinä nyt mitää pahaa olisi järjestää. Ja joku saattaa olla vaikka samaa mieltäkin, ettei halua sukulaisiaan rasittaa/vaivata ja aiheuttaa keskustelua muun suvun välillä tästä järjestelystä. :/ Tässä on muutamat yö unet nyt häiriintyneet JA AJATELKAA häihin on edelleen 10kuukautta!!!

Miltähän minä näytän ensi kesänä, tuleekohan minusta oikeastikin se BRIDEZILLA!

NOH, mutta nyt kun olen tämän tänne purkanut niin  nyt on hyvä lähteäkin metsästämään uutta hääpaikkaan!!! Teenpäs tästä jonkun päivityksen tässä lähitulevaisuudessa. ;)

2 kommenttia:

  1. Ihan hyvä ratkaisu että päätit vaihtaa tämän juhlapaikan. Jo se, että joutuu erikseen järjestämään vessat, kertakäyttöastiat jne. on minun mielestäni ihan ehdottomasti poissa laskuista kun järjestetään häitä. Toki jokainen tyylillään, mutta kaikesta ylimääräisestä kyllä pulssi nousee ja bridezillakin tulee esille.

    VastaaPoista
  2. :) Kiitoksia kummasti piristi päivää. Paikan juhlapaikan etsiminen on yllättävän haasteellista. :)

    VastaaPoista

Kommenttisi on kullan arvoinen! :)