tiistai 15. tammikuuta 2013

Häävalssi







Kuva

 Nyt olen ilmoittanut meidät häävalssikurssille, joka järjestetään 27.4 klo 10-14. Ikävä kyllä siellä ei ollut meidän lisäksi vielä muita ilmoittautuneita. :/ Erästä kaveri pariskuntaa olen sinne yrittänyt houkutella ja täytyy ilmeisesti alkaa muillekin asiasta puhumaan. ;D Kävimme samaisen kurssin jo muutama vuosi sitten, mutta vielä silloin emme kunnolla oppineet yhdessä tanssimaan (vaikka valssi niin helppo tanssi onkin). :D J ei ollut koskaan ennen valssia harjoitellut niin hänellä se "kolmas askel" meinasi unohtua. Nyt kuitenkin hieman viisaampana lähdemme liikkeelle. Toivotaan vain että kurssi nousee pystyyn! :) Kengät olisi tietenkin hyvä ostaa ennen kurssia. Olen eilen illalla ja tänään yrittänyt netistä metsäästää viininpunaisia kenkiä, mutta vielä ei ole löytynyt. Täytyy jatkaa etsimistä. :)

Mutta täällä blogin puolella tämä hiljaisuus tulee jatkumaan, sillä olen edelleen hieman kipeä. Kuitenkin huomenna olisi mentävä iltavuoroon, sitten aamuvuoro+yövuoro ja lauantaina minä aion olla kunnossa pelireissua varten. :/ Meillä on enää jäljellä kolme pelireissua ja minä haluan päästä niille. :) Ja jos joku näkee netissä viininpunaiset korkokengät, joissa max 5 cm korot, niin huikatkaa. :)

4 kommenttia:

  1. Heippa! En välttämättä lähtisi hääkengillä treenaamaan häävalssia, ellet halua, että ne ovat naarmuilla ja kolhuilla jo ennen hääpäivää. Omat kenkäni sai heti osumaa kun alettiin valssaamaan kurssilla, ja olin hiton onnellinen etten ollut uhrannut hääkenkiä siihen. Itse häiden jälkeen ne hääkengät oli vähän öh.. kärsineet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti vinkistä! Eipä käynyt mielessä että nehän ehtivät mennä pilalle jo ennen hääpäivää jos laitan ne kurssille. :D

      Poista
  2. Meilläkin on valssitunnit edessä vielä ennen häitä. On pitänyt mennä jo monesti, mutta ensin sairastui opettaja, sitten minä, joten toivottavasti ensi viikolla pääsemme vihdoin! Alka tulla vähän hoppu muuten :)

    VastaaPoista

Kommenttisi on kullan arvoinen! :)