perjantai 22. helmikuuta 2013

Nuttura vs auki

Vai vielä jotain muuta?? :S Alunperin olin ihan 100% varma että minun hiukseni ovat häissä isoilla kiharoilla ja auki (joku pinni pitämässä hiuksia hieman mallissa, mutta kuitenkin rennosti). Sitten harkitsin jo sivu nutturaa ja tällä hetkellä myöskin vaihtoehtona on jotain ihan muuta. :S Haluaisin tulevan kampaajani kokeilevan minulle 4 erilaista kampausta, joista otettaisiin kuva ja sitten miettisin mikä omaa silmääni miellyttää eniten. :S Ääh, ihan paineita tulee jo nyt vaikkei mitään kiirettä päätöksellä vielä edes ole. :D


Näissä nutturoissa on vain sitä jotain. Ja toisaalta ajattelen että se voisi olla itselläni tuo kakkos kuvan nuttura, mutta sitten toisaalta taas tuo kolmonen. Eli siis mieli avoimena eteenpäin. :>>

Seuraavaksi alkuperäinen suosikkini. Eli hiukset auki, vaikkakin tällä hetkellä se ei olekaan enää suosikkini. ;)


Ja sitten näitä väliltä olevia. :)



Ja jotain muuta:


Tässäpä sitten on pulmaa purtavaksi. :> Yllä siis vaihtoehtoja mitä haluaisin kokeilla, jokaisesta kuvasarjasta vähän kaikkea sekoitettuna. ;D Ja neljänneksi kokeilu vaihtoehdoksi, haluaisin antaa kampaajalle vapaat kädet että saa ehdottaa mikä minulle sopisi. :S :)

2 kommenttia:

  1. Vaikkei oikesti ookkaa kiire niin mä oisin ihan paniikis jos en tietäis miten mun tukka tulee oleen :D ja meillä häihin pikkasen kauemmin ku teillä :D mut eiköhän se päätös sullakin synny vielä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kommenttisi helpotti olotilaani, sillä olenkin ajatellut että olenko ihan hölmö kun nyt jo stressaan hieman tätä asiaa. ;D Mutta siis ei kyllä ole mitäään vahvaa ykköstä tällä hetkellä, huomenna minulla on kampaajalleni hiusten värjäys ja leikkaus aika niin täytyy keskustella hänen kanssaan. :)

      Poista

Kommenttisi on kullan arvoinen! :)