tiistai 14. toukokuuta 2013

Hääkakku huumorilla höystettynä kiitos!

Niinpä, sitähän minä haluaisin. Olen sitä hääkakun koristetta yrittänyt metsästää netistä ja paikkakunnaltani. Tietenkin budjetti on rajallinen. :) En kuitenkaan ole lämmennyt muovisille versioille, joissa sulhasella on pallo jalassa, morsianta kannetaan pois shoppailemasta tai sulhasta raahataan alttarille. Lasiset sydämet ym. ovat kyllä kauniita, mutta haluaisin uniikin ja humoristisen. Olen nähnyt jo sellaisen hääkakun, jossa sulhasella on pallo jalassa, joten enää se ei naurata. Vaikka silloin ajattelinkin että ompas hauska ja että meille tuli kans seillainen. :> Välillähän minä jo ajattelin että alan itse vääntämään koristeen marsipaanista. Ja siis minähän kokeilin sitä, sain jopa morsiuparin tehtyä, mutta morsian katkesi lantion kohdalta kahtia. :D Ajattelinkin siis että ehkä niiden marsipaani koristeiden tekeminen vaatisi enempi asiaan perehtymistä ja tietoa, jota minä en tällä hetkellä jaksa alkaa etsimään. :D

Mutta tuleva anoppini väläytti sunnuntaina että eräs heidän tuttava perhe oli kastejuhliin saanut kivat marsipaani koristeet eräästä paikallisesta kahvilasta. JES, olin siis sinne yhteyksissä ja sieltä luvattiin tehdä minulle haluamani koriste!!! JEEE!!! Puhelimessa jo suunnittelimme koristetta ja oli puhetta että voisin toimittaa hänelle inspiraatio kuvia, minkä tyyppistä olen ajatellut. Vaikka siis puhelimessa jo melko tarkkaan koristetta suunnittelimmekin. :) Ja minä kun luulin ettei tämän kokoisella paikkakunnalla valmisteta näitä, yhdestä konditoriasta sain nimittäin kieltävän vastauksen ja hekään eivät tienneet että kukaan täällä tekisi. :)



Yllä oleva sivusto www.marsipaanipuoti.fi, jossa on aivan ihania koristeita!! :) Meidän koristeessamme esille voisi nousta hääauto ja huumori. Päässäni on jo mielikuva korsteesta. ;D Toivottavasti en ole liian "vaativa", mutta eiköhän me nätti koriste saada! :)

Mutta nyt olen pari päivää pois blogini äärestä, sillä aloitan yötyö putken. Nähkäämme viimeistään ensi viikolla! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on kullan arvoinen! :)