sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Mitäs mieltä olette?

No paikkakortit, niitä olen tuskaillut. Olen paikkakortit muutoin, mutta en tiedä miten kirjoittaisin niihin nimet ym. Kerronpas kuvilla niin ehkä jopa ymmärrätte mitä yritän kertoa. :>

Tässä paikkakortti materiaalit

Näin ne ovat pöydässä

 Mutta ongelma on siis kuinka näihin kortteihin saadaan nimet. Alkuperäinen ajatus löytyy alta.



Eli nuo ovat siis iiiihan alkuperäinen ajatus, mutta minulla on jo ne isomman version kyltit valmiiksi leikattuna ja kakkupaperit liimattuna. Ja olen jopa tyytyväinen niiden isompien ulkonäköön. MUTTA yrittäkääpä kuvitella tuo viininpunainen pahvi ja valkoinen teksti+"helmi" tuohon isompaan korttiin. Minusta ne ei jotenkin vaan istuneet yhteen.

Sitten seuraava kokeilu:

Tästä mielestäni puuttui jotain

Ja tadaa!
Itse tykkään siis tästä alimmasta vaihtoehdosta (tähän olen lisännyt nuo "helmet"), mutta kun en ole TAASKAAN varma. :S Pahoittelen että jälleen olen näin huonosti ymmärrettävä ja lyhyt sanainen, mutta...

...Mitä mieltä olette??? :S

8 kommenttia:

  1. No tuo alempi on parempi ja tuo pinkki on ehottomasti parempi ku tuo viininpunainen. Jos ei vieläkään natsaa, niin entäs jos kokeilet noita helmiä vaikka oikeeseen yläkulmaan joko allekkain tai silleen vinottain. Tai jos on saatavilla tuon pinkin värisiä helmiä, niin kokeile niitä sinne yläkulmaan. Mut mun mielestä toi alin on hieno ihan tolleen!

    http://meidanideat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah, kiitos kovasti tästä rohkaisusta!!! :) Taidan alkaa huomenna metsästämään tuota vaaleanpunaista tarra-/teippinauhaa lisää, täytyy vielä kaasolta huomenna kysäistä mielipidettä. :>>

      Poista
  2. Alempi munkin mielestä hyvä. Oon samoilla linjoilla R:n kanssa, että oikeeseen yläkulmaan vois viel listätä noita helmiä, entäs jos ne ois samaa sävyä kuin tarra? Vaikka kolme sinne sillai, että yks on kulmassa, toinen sen vieressä vasemmalla ja kolmas sen alapuolella? Ois sitten "tasapainossa" tuo kortti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytynee kyllä testata miltä näyttäisi. :>>

      Poista
  3. Alin näyttää mun silmään tosi hyvältä :)

    VastaaPoista
  4. Kaikki ovat kauniita, ihana idea!

    VastaaPoista

Kommenttisi on kullan arvoinen! :)