sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Kodinhengetär

Tämä tuleva rouva on ollut lähi aikoina oikea kodinhengetär. :D Nimittäin yleensä olen hieman laiska ruoan tekijä, syön töissä ja usein meillä J tekee ruokaa. J lueskelee netistä ja muualta ohjeita ja kokeilee sitten. Minä olen ruoan laiton suhteen vuosi vuodelta laiskistunut. :D Mutta olen tällä viikolla leiponut keksejä jo kahteen otteeseen, ensin perjantaina suklaa keksejä ja tänään piparia! Piparin tein kyllä valmiista taikinasta, enkä ole tiennyt että se on niiin helppoa! :)

Minulla on silti hyvä syy miksi en yleensä leivo. Siinä saattaa käydä niin että kun itse tykkään makeasta kovasti niin popsin kaiken yksin nopeaa tahtia. Tai joskus J tykkää syödä pullaa ym. tuoreena, mutta sitten hän ei enää välitä. Eli siis minussahan se sitten näkyy jos leivon. ;P Tulikin tuossa kipinä, että ensi kesänä jos ei kauheasti olisi käsillä tekemistä niin voisimme J:n kanssa vaikka itse tehdä jotain keksejä kahvipöytään. :) Vaikkakin tuo kipinä nyt varmasti ehtii sammua vielä moneenkin otteeseen ennen ensi kesää. :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on kullan arvoinen! :)