tiistai 16. lokakuuta 2012

Haaste vol 3

Voi ei! Hävettää kyllä todeta että en pysty vastaamaan omiin haasteisiini. :/ Esim. olen ilta syöntiä yrittänyt saada kuriin, mutta viime viikollakin kun minulla oli kolme iltavuoroa --> tullesani kotiin minua odotti uunista juuri pois nostettu patonki ja kanasalaatti, tai jotain muuta vastaavaa. J:lle sanoinkin että kun se tekee noita herkkuja niin musta tulee ihan possu! Ja loppu viikosta kun kuumeessa makasin sohvalla se kanto mulle herkku syötävää. :S Siiiiiis niiiin ihanaa kun oma kulta kokkailee, tekee SALAATTIA ja hellii herkuilla, mutta kun tulee syötyä liikaa! :/ Yritän kovasti katsoa mitä suuhuni pistän, mutta nyt en uskalla vaa-alle mennä. :'( Nyt täytyy ottaa aikalisä tästä hetkeksi. Ei siis tarkoita että alan syömään tämän epäterveellisemmin, mutta en liikaa kiinnitä huomiota. :)

Tämän ohella olen kiinnittänyt silti huomiota ryhtiini. Minulla on aina ollu huono ryhti ja hartiat "kasassa".


Ystäväni on fysioterapeutti ja hän on antanut minulle ohjeet reenaamiseen, 3 kertaa viikossa. Nyt on alkanut neljäs viikko, ensi viikolla kuulemma vaihdamme liikkeet vaikeampiin. En ole saanut otettua kuvaa hartioistani, että huomaisin muutoksen jälkeenpäin. :)

Kerron tästäkin projektista myöhemmin. Toivottavasti tämän suhteen en luovuta. :) Mutta nyt öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on kullan arvoinen! :)