sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Aviomiehen valinta



Tuossa J:n ollessa vierellä eksyin katselemaan jälleen hääpukuja (vaikka omani odottaakin jo kaapinkätköissä). :) Laitoin hänet ajatustyöhön ja valitsemaan JenJenHousen sivuilta 4 minulle passaavaa/mikä on minun näköinen mekkoa ja niistä sitten valitsemaan sen parhaimman. J teki työtä käskettyä ja hän valitsi yllä olevan mekon. Ihanan mekon valitsi! Sitähän en voi paljastaa vastaako se ollenkaan omaa pukuani, paljastan sen sitten reilun puolen vuoden päästä. ;D Kiinnostunee voivat sitten vertailla. :D Vertasin tietenkin myös hintaa omaan mekkooni ja täytyy kyllä myöntää, että hieman kirpaisi hintaero. MUTTA kyllä minulla on The Dress! ;D Se kirotun vannehame vain puuttuu. Juuri toisen kaasoni kanssa juttelin ja sovimme, että puku kokeilu on heti kun vannehame löytyy. Ja tietenkään painon ei kestäisi nousta siinä vaiheessa, arvatkaa vaan onko vaikeaa, kun joka puolella tarjoillaan torttuja, piparia ja suklaata!!!

Olen siis yrittänyt jatkaa tätä haastettani parempiin elämäntapoihin. Nyt kun painoa olen saanut tiputettua, on vaikeuksia olla lipsumatta. Eli siis meinaan antaa itselleni luvan kaikkeen hyvään. VOI EI! Olen jo pitemmän aikaa omastamielestäni lipsahdellut ja viikonloppuna otin itseäni niskasta kiinni että nyt puntarille, vaikka en olisi millään uskaltanu. Mutta kas kas, paino on pysynyt niissä mukavissa lukemissa. Eli olen nyt syksyn aikana pudottanu painoani noin 4 - 4,5 kg. Nyt tavoitteenani olisi pysyä tässä, pienen pieni ääni päässäni sanoo vielä haluavansa 1,5 kg poissa, jolloin olisin omastamielestäni ihannepainossa. Mutta tiedän että minulle tuottaa varmasti jo vaikeuksia pysyä tässä. ;D Täytyy kyllä silti teille muille morsmaikuille ja muille jotka ehkä haaveilevat pudottavansa painoa todeta, että älkää ottako liian suurta painetta painostanne!!! :) Itse soimasinkin jo itseäni tuosta viikonlopusta kun en meinannut uskaltautua vaakalle, että silloin jos näin on niin ollaan menty liian pitkälle! Tietenkin siis ainahan jännittää että mitähän se vaaka näyttää. Mutta jos sille ei uskalla enää nousta niin kannattaa pysähtyä miettimään että missä alunperin painon suhteen oltiin ja onko tavoitteena saada itsensä epävarmaksi itsestään vai ottaa haaste vastaan positiivisena asiana. Siiiis yritän tässä sanoa että älkää menkö sitten liian pitkälle painon suhteen. :)



Kuva Positiivarit.fi.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on kullan arvoinen! :)