tiistai 25. joulukuuta 2012

"Onkos täällä kilttejä lapsia?"

Vaikkakin itse en joulupukkia livenä nähnytkään tämä tyttö oli ollut kyllä kilttinä kuluneen vuoden ajan. Liekkö tontut liioitellut hieman tuota minun kiltteyttäni. ;> Anoppilassa oli nimittäin kuusen alle pukki käynyt jättämässä minulle ihanat lämpimät sukat ja ompelukoneen. Huhhuh, en ole koskaan oikein oppinut ompelemaan, MUTTA minulla on vahva usko että opin kyllä pieniä ompeluksia tekemään!! :) Tontut olivat kyllä olleet hereillä, sillä keksin vasta tässä pieni hetki sitten että voisin jossain vaiheessa ostaa itselleni ompelukoneen, mutta eipä tarvitsekaan. :>>
Oman perheeni luona pukki oli jo käynyt kun töiden jälkeen mökille eksyimme, mutta pukki oli meillekin jättänyt lahjoja; pääsen itse ostamaan alusvaateita tai yöpin erääseen erikoisliikkeeseen. Sain pitkään haaveilemani pidemmän mallisen untsikkatakin, sekä PUNAISET VINKKELIT! :)

Kuva täältä
Eli niinkuin sanoin tänä vuonna olin ollut ihan erityisen kiltisti!!! :)

Huomenna olisi vielä aamuksi töihin meno ja sitten alkaa LOMA!! :)

2 kommenttia:

  1. Onko nuo kuvassa olevat kengät huopikkaat vai jotkut muut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo huopikkaat ne ovat. :D Olen aina itse kuullut puhuttavan vinkkeleistä, en tiedä onko tämän paikkakunnan omaa sanavarastoa vai käytetäänkö muuallakin samaa nimeä. Useampikin tuttu, joka ei tältä paikkakunnalta ole, on ihmetellyt että mitkä ihmeen vinkkelit. :>>

      Poista

Kommenttisi on kullan arvoinen! :)