perjantai 28. joulukuuta 2012

Lomailija

Aah, nyt kun vielä saisi pään kunnolla tyhjennettyä kaikesta. ;> Tänään hieman olen perehtynyt uuteen ompelukoneeseeni, mutta vielä se aika hepreaa on. ;D Täytyisi ostaa hieman lankoja ja paaaaljon vara neuloja. ;D Mutta jos sitä jossain vaiheessa sitten saisi jotain pientä kivaa aikaiseksikin.

Kuitenkin tänään palasin vanhaan, tuttuun ja turvalliseen kuumaliimapistooliini. :) Jonkun aikaa sitten siskoni esikoistyttö (melkein 10vuotta) teki minulle pyynnön että hänen hiuspantansa täytyisi uusiokäyttää. Panta oli siis ohut (0,5cm paksu) ja kerman sävyinen. Olen ideaa hauduttellut että millaisen tekisin (aijemmin olen hänelle tehnyt pantaan paperinarukukan). Ja pidemmittä selityksittä lopputuloksena häämöittää tällainen:


Koneella tai jossain nyt kyllä ongelma, kun en saa tänne näitä kuvia oikeinpäin. :/


Tämä panta syntyi lopulta noin 10minuutissa. Kun vain ajatuksen sain. Ja oikeastaan olen pantaan ihan tyytyväinen. :)

4 kommenttia:

  1. Ei kyllä kovin montaa asiaa taida olla maailmassa jota ei voisi koota tai vähintään korjata kuumaliimapyssyllä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä. :>> Itse hyvinkin usein turvaudun kuumaliimapistooliin. :))

      Poista

Kommenttisi on kullan arvoinen! :)